dle §73 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích se používají následující účastnická rozhraní:
Fast Ethernet 100BASE-TX: IEEE 802.3, Konektor: RJ45, Standard konektoru: ANSI/TIA/EIA-568-B,IEC 60603
Fast Ethernet 1000BASE-TX: IEEE 802.3, Konektor: RJ45, Standard konektoru: ANSI/TIA/EIA-568-B,IEC 60603
FXS: Konektor RJ11, Standard konektoru: ISO/IEC8877
V síti používáme inteligentní prvky, které umožňují v reálném čase diagnostiovat a řídit provoz.
Internet - Služba přístupu k síti Internet (dále jen „Služba Internet“) umožňuje svým uživatelům 24 hodin denně, po celý rok svobodný přístup k obsahu, aplikacím a službám v síti Internet za použití různých druhů připojení prostřednictvím sítě AB-NET s.r.o.
Výše uvedené rychlosti Služby Internet jsou dostupné prostřednictvím bezdrátových zařízení společnosti AB-NET s.r.o. (koncový bod sítě) připojeného k bezdrátovému vysílači v dané lokalitě a při standardních provozních síťových a klimatických podmínkách (tj. nikoli v případě úplných nebo částečných výpadků, které vznikly na základě nepředvídatelných okolností přechodného charakteru a nejsou na straně Poskytovatele).
Výše uvedené rychlosti Služby Internet jsou dostupné prostřednictvím koncového zařízení společnosti AB-NET s.r.o. (koncový bod sítě) připojeného k pevné síti Poskytovatele a při standardních provozních síťových a klimatických podmínkách (tj. nikoli v případě úplných nebo částečných výpadků, které vznikly na základě nepředvídatelných okolností přechodného charakteru a nejsou na straně Poskytovatele).
Výše uvedené rychlosti Služby Internet jsou dostupné prostřednictvím kabelového modemu společnosti AB-NET s.r.o. (koncový bod sítě) připojeného k pevné síti CETIN v dané lokalitě a při standardních provozních síťových a klimatických podmínkách (tj. nikoli v případě úplných nebo částečných výpadků, které vznikly na základě nepředvídatelných okolností přechodného charakteru a nejsou na straně Poskytovatele).
Poskytovatel nemůže zaručit kompatibilitu koncových zařízení jiných poskytovatelů či prodejců. Je doporučeno využívat koncová zařízení pronajatá/zakoupená od Poskytovatele, protože pouze tak bude zaručeno maximální využití všech parametrů služby a poskytnuta plná technická podpora. V případě oprav či údržby sítě může dojít k omezení poskytování služby. Tato doba omezení se nezapočítává do doby pro výpočet zaručené úrovně kvality. V případě velké trvalé nebo velké pravidelně se opakující odchylky máte právore klamovat Službu Internet dle všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti AB-NET s.r.o.
Velkou odchylkou se rozumí pokles rychlosti pod úroveň rychlosti stanovenou minimální zaručenou úrovník kvality služby.
Trvalou odchylkou se rozumí taková odchylka, která vytváří souvislou detekovatelnou změnu výkonu služby přístupu k internetu delší než 60 minut v časovém úseku maximálně 24 hodin.
Pravidelně se opakující odchylkou se rozumí taková odchylka, při které dojde alespoň ke třem detekovatelným změnám výkonu služby přístupu k internetu delším než 5 minut v časovém úseku 1 hodiny.
Případný spor je možné řešit i mimosoudně, a to u Českého telekomunikačního úřadu (www.ctu.cz).
Poskytovatel je oprávněn provádět na nezbytně nutnou dobu opatření řízení provozu spočívající například v jeho blokování, zpomalování apod. v následujících případech:
530 502 020
Po - Pá 9.00-17.00
info@ab-net.cz
Odpovíme do 24 hodin
AB-NET s.r.o.
Olomoucká 164a
627 00 Brno
IČ: 25581805
DIČ: CZ25581805
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem v Brně, oddíl C, vložka 35582
Napište nám, co pro vás můžeme udělat, zavoláme vám zpět